Posjetili smo vodeći svjetski sajam pekarstva, slastičarstva i grickalica
Munchen – rujan 2018.
Biberon Cakes tim je vesela ekipa slastičarki koja obožava nove ideje, saznanja i učenje te voli pratiti, ali i stvarati nove trendove kada je riječ o slastičarstvu, a gdje je bolje dobiti inspiraciju nego na vodećem svjetskom sajmu pekarstva, slastičarstva i grickalica – IBA u Munchenu.
Mi smo do Munchena krenule autobusom u organizaciji Pekarskog glasnika i turističke agencije Samoborček uz fenomenalnu ekipu predstavnika srodnih tvrtki kao što su Minjon iz Valpova, pekare Hukić iz Tuzle, Orbis sirovine iz Zagreba, L.I.O. pekarstva iz Viškova, Petrek d.o.o. iz Zaprešića, Pesla iz Zagreba, U prolazu iz Samobora, Slatka tajna iz Gornjeg Stupnika, Magnolia slastice iz Zagreba, te Žito iz BIH. Atmosfera na putovanju nas je podsjetila na nezaboravne dane eksurzije; pjevalo se, smijalo i pričalo o svima najdražim temama – pekarskim proizvodima i slasticama.
Po dolasku u Munchen odmah smo otišli u razgledavanje, pa na večeru u najstariju pivnicu i upijali sjajne dojmove ovoga prekrasnog grada. Sutradan smo posjetili sajam koji nas je zaista oduševio i jasno nam dao do znanja zašto je jedan od vodećih ove vrste na svijetu. Brojke govore mnogo: 1373 izlagača, i čak 76800 posjetitelja! Bilo je moguće otputovati na virtualno pekarsko putovanje na koje je otišlo 1776 putnika. Na proizvode izložene na sajmu potrošeno je 810 kg brašna, održana su 72 govora na temu slastičarstva, a sajam je putem Instagrama pratilo 8000 followera. Važnost influencera jasno je vidljiva u činjenici da je angažirano 28 svjetskih bloggera koji se bave pekarstvom i slastičarstvom da promoviraju sajam i pišu o njemu.
Bilo je to 58 sati vreve i gužve, na predavanjima i panel diskusijama govorilo se o nadolazećim trendovima, izazovima s kojima smo suočeni, o primjeni znanosti i moderne tehnologije u izradi slastica. Spominjali su se i izazovi pokretanja novoga biznisa u današnje vrijeme, industriji, materijalima i higijeni te o važnosti marketinga putem društvenih mreža, a neki su podijelili i svoje priče o uspjehu. Zaista možemo reći da je ovaj sajam bio globalan u pravom smislu te riječi te smo zaista ponosni što smo bili dio njega.